HTML

Szeged 2010

Szegeden idén is a Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár koordinálja a 81. Ünnepi Könyvhetet.

Utolsó hozzászólások

Címkék

Összes címke

Hírforrás

Lázár Bence András: A teraszról nézni végig

2010.05.24. 12:02 :: Somogyi-könyvtár

Lázár Bence András: A teraszról nézni végig című verseskötetének bemutatója.

 

"1989. július 27-én születtem Szegeden. Általános iskolai tanulmányaimat az SZTE Ságvári Endre Gyakorló Általános Iskolában végeztem francia szakon.
Középiskolai tanulmányaimat az SZTE Ságvári Endre Gyakorló Gimnáziumban végeztem biológia-fizika-kémia szakon, itt érettségiztem 2008-ban.
Jelenleg az SZTE Általános Orvostudományi Kar hallgatója vagyok.
2007 szeptemberétõl a szegedi KlubNext kulturális referense, 2008 januárjától a Szegedi Egyetem folyóirat állandó szerzője vagyok, a Körhinta Kör alapítója. 2008-tól tagja vagyok a József Attila Körnek.
2005-ben a Szegedi Írók Társasága által kiírt „Szögedi Szép Szó” országos verspályázaton bronz minősítést, 2007-ben az Író-Deák országos verspályázaton bronz minősítést, 2008-ban a Kárpát-medencei Diákírók, Diákköltők Országos Találkozóján vers kategóriában arany minősítést; az Író-Deák országos verspályázaton arany minősítést, a Deákpoézis verspályázaton arany minõsítést, 2009-ben Faludy-díjat kaptam, valamint az Ezredvég folyóirat országos irodalmi pályázatán II. helyezést értem el.
Első kötetem 2010 tavaszán a Parnasszus Könyvek gondozásában jelenik meg, A teraszról nézni végig címmel.
 

  • Helyszín: Somogyi-könyvtár, Petőfi-telepi fiókkönyvtár (Szeged, Szántó Kovács János u. 28.)
  • Időpont: 2010. június 3. (csütörtök) 17:00

Kapcsolódó információk:
Lázár Bence András honlapja
Interjú Lázár Bence Andrással az irodamijelen.hu oldalán
Beszélgetés Lázár Bence Andrással - a Somogyi-könyvtár fotói
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvhetszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr982036741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása